محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

❤محیا و تبسم آرام جانم❤

دعای محیا

1393/2/7 21:18
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

چندروزپیش ک باباروح اله شیفت بود صبحش ک ازسرکارمیخواست بیاد خواب خواب بودی تا بابایی زنگ خونه رو زد سریع پریدی سمت در.در رو ک باز کردم بدون اینکه ب کسی اجازه حرف زدن بدی داد زدی گفتی:

گفتم خدایا کاش ک بابام زود ازسرکاربیاد وبعدشم سریع فرارکردی رفتی تواتاقت فندق مامان.

 

            

                                    عکس سه ماهگیت گلکم.

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 12:05
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .
مامانی آواخانوم
23 خرداد 93 0:07
سلام عزیزم اومدم عکس نگاه کنم بازم سری بود
الــنـــازجوون
26 خرداد 93 20:57
ای جوووووووووونم عزیزم....خانمی رمز پستاتو ندارم اگه افتخاربدید....
مامان بهزاد
27 خرداد 93 14:47
سلام عزیزم درخواست دوستست رسید مگه میشه با خانم خوشمل دوست نشم جیگرتو ما که همین عکسو دیدیم رمز گذاشتی واسه پستات
مهتابک
5 تیر 93 14:59
با سلام و خسته نباشید به شما وبلاگ نویس حیف نیست وبلاگ به این قشنگی یه بالابر قشنگ نداشته باشه! مهتابک از شما دعوت می کنه که بهش سر بزنید. و ممنون میشه که از ابزار رایگانش استفاده کنید.
√بهار مامانه برسام
7 تیر 93 7:36
سلام عزیزم ممنون از محبتتون که به ما لطف دارید عزیزم رمز رو براتون خصوصی میدم تا اگه خواستید بیاید و علت رو در پست مربوطه بخونید چه دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه ازتون واقعا ممنونم بابت محبتتون در پناه خدا
مادر گل دخترون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اعتمادتلطف داری
مامان بهزاد
10 تیر 93 0:45
رمزتو به ما نمیدی تا عکسای دختره خوشملمونو بیبینیم
مادر گل دخترون
پاسخ
چشم عزیزم
زهرا
10 تیر 93 9:03
مگه من دوست نيستم رمزو بهم ندادي
مادر گل دخترون
پاسخ
معلومه حسابی در گیره زندگی هستیا......
مامان سمانه
13 تیر 93 1:12
سلام عزیزم لمز به من نمیدیییییییییییییی؟؟؟
مامان محیا
16 تیر 93 19:36
سلام عزیزم چه خانم خوشکلی. به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
بابا و مامان
18 تیر 93 12:26
مامان محیا
23 تیر 93 13:30
گلم به ما رمز نمیدی لینک شدین
مادر گل دخترون
پاسخ
فرستادم عزیزم
نوشین
2 مرداد 93 12:35
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
بابا و مامان
20 مرداد 93 10:17
خصوصی گلم
بابا و مامان
6 شهریور 93 11:03
روزت مبارک عزیز دلم
مادر گل دخترون
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووون
مامان هدیه
10 شهریور 93 13:33
سلام مامان خانمی گل من دفتر محصول امید مجد رو براتون پیدا کردم و آدرسشم اینه تهران شهرک غرب بلوار فرحزادی خیابان ارغوان غربی شهید حافظی پامچال 1 پلاک 8 اینم شماره تلفنش : 02122065569 اسم انتشاراتش امید مجد هستش در ضمن می تونین از سایتی که لینکشو براتون می ذارم سفارش بدین درضمن چون محل کارم مهد قرآن داره قرار شد فردا از مربیش همکارم بپرسه براتون امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم اینم آدرس سایت انتشارات امید مجد : www.omidmajd.com راستی برای بچه ها بیشتر معانی رو به صورت داستان می گن بهشون گفتم شاید نتونید بیاین و به پرسشتون سربزنید بنابراین تو وبتون جوابمو دادم
مادر گل دخترون
پاسخ
سلام دوست گلم واقعا شرمنده ام کردی خیلی ممنونم ازت.دیگه هرچی گشتم جایی پیداش نکردم واسه همین خودم ب کودکانه برش گردوندم.بازم خیلی سپاس
زهرا مامان آرمین
12 شهریور 93 16:16
سلام عزیز دلم خوووووووووووووبی؟ناناز خاله چطوره؟قربونش برم من.دلم واستون تنگ شده بود.اینقدر گشتم تا بالااخره پیداتون کردم من کردم.من مامان ارمینم.یادتونهarmingol91وبلاگم رو یهویی عو کردم
مادر گل دخترون
پاسخ
سلام دوست خوبم.مگه میشه یادمون نباشه.گل پسر خوبه.میام سرمیزنم بهت عزیزدلم
زهرا مامان آرمین
12 شهریور 93 16:18
این وبلاگ جدیدمه.قبلی رو حذف کردم عزیزم.دوست داشتی اینو لینک کن
مادر گل دخترون
پاسخ
چشم حتما لینک میکنم
مامان آرمین
16 شهریور 93 8:32
عزیزم رمز پست منو بابایی رو بهم میدی آیا؟
مادر گل دخترون
پاسخ
بعله
مامان پارسا
26 شهریور 93 9:50
سلام دوست خوبمچقدر دلم برای خودت و محیای نازم تنگ شده بود. ممنونم تو مدتی که نبودم به وبم میومدی و جویای احوال من و پارسا بودی. راستش به علت مشکلاتی که سال گذشته برای خودم و پارسا پیش اومد، ترجیح دادم یه مدت از دنیای مجازی فاصله بگیرم.
اریا
8 مهر 93 11:00
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # وبلاگتون عالیمحیاهم خیلی نازه خدانگهش داره براتون
مامان پارسا
17 مهر 93 8:15
همه پست هات رو رمز دار کردی که!...
نوشین
24 مهر 93 12:46
عزیزم خوبی محیا جون خوبه نتونستم تو مطالب جدید کامنت بزارم رمز داشت و من رمز رو ندارم
yasaman heidari
18 آبان 93 2:39
سلام مامانی به ما رمز نمیدی دلمون واستون تنگ شده
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 17:27
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا