محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

❤محیا و تبسم آرام جانم❤

نقشه تبسم

1400/4/25 22:45
266 بازدید
اشتراک گذاری
تبسم:مامان من میخوام بخوابم
مامان:نخواب عزیزم شام بخور بعد بخواب
تبسم:مامان میخوام ی چیزی بهت بگم ولی ب هیچ کس نگو
مامان:جونم بگو عزیزم
تبسم :مامان من ب بابا گفتم گوشیش و بهم بده بابا نداد ولی ابجی گفت بهش داد
درحالی ک بغض کرده و اشک از چشای کوچولوش سرازیر میشه مامان بابا ابجی و بیشتر دوست داره
مامان در حالی ک مرواریدای خوشگلی ک از چشاش دونه دونه میریزن پاک میکنه نه فداتشم باباشما رو خیلی دوست داره
همیشه هم گوشیشو بهت میده
تبسم:نه مامان اینبار نداد مامان بیا باهم ی نقشه بکشیم
مامان: چ نقشه ای
تبسم: بروب بابا بگو گوشیتو بده تبسم
مامان :اگ نداد چی
تبسم:بگو تبسم زیر پتو کارت داره
مامان: باشه
مامان: بابا گوشیتو بده تبسم
بابا: لازم دارم
مامان: برو تبسم کارت داره
بابا: باشه
بابا میره پیش تبسم و میاد
تبسم خوشحال از اتاق میاد بیرون
ومامان محکم  بغل میکنه و میگ مامان نقشمون گرفت
تازه من ب بابا گفتم ک نقشه کشیدیم😂




















پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)