محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

❤محیا و تبسم آرام جانم❤

قدردانی از دوستای بامعرفت

1392/12/17 23:23
331 بازدید
اشتراک گذاری

جاداره ی تشکر جانانه از همه ی دوستای مهربونم انجام بدم ک واقعا منو شرمنده کردن.

دست همتونو ب گرمی میفشارم و قدردان زحماتتون هستم.

ایشالا با دوستی پایدار بتونم جبران کنم.

بعضی از دوستای گلم وبلاگشون باز نمیشد ک خیلی ناراحت شدم از این قضیه.

ان شالله سر فرصت همتونو لینک میکنم وهمیشه بهتون سر میزنم.

وهرکسی ک یادم رفته بهش رمز بدم حتما خبر بدم تا شرمندش نشم.

ی دنیا ممنون................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان سینا
18 اسفند 92 0:14
ممنون دوست خوبم که به ما سر میزنی
مادر گل دخترون
پاسخ
منم از شما ممنونم
ترنم
18 اسفند 92 13:53
از اینکه به من سر میزنی و از لینکت ممونم
مامانی الینا
19 اسفند 92 7:36
مادر گل دخترون
پاسخ
[ماچ
ننه علي
19 اسفند 92 20:16
سلام عزيزم واقعا ببخشيد كه دير تبريك گفتم چند روزي به نت دسترسي نداشتم منم مثل گل دخترتون اسفنديم برا همين به طور ويژه تبريك ميگم ان شائالله عروسش كني گل دخملمونو
مادر گل دخترون
پاسخ
عزیزمی خواهش میکنم.برای شماهم حسابی مبارک باشه
امیرحسین گلی از بهشت
21 اسفند 92 14:30
سلام از دیدن پیاماتون خوشحال شدم دخترگلتونو ببوسین
مادر گل دخترون
پاسخ
سلام خواهش میکنم گلم
mamane kasra
25 اسفند 92 14:16
به ما هم که رمز ندادی !!!
مادر گل دخترون
پاسخ
واقعا؟الان میام
افسانه مامان هیچکس!
13 اردیبهشت 93 1:24
لطفا عزیزم رمزتو دوباره بفرست.پاکش کردم حالا یادم شده
مادر گل دخترون
پاسخ
چشم عزیزم میفرستم
مامان احسان
25 اردیبهشت 93 22:37
سلام.مامان مهربون خوبین؟محیا چه خانم شده از طرف من یهآبدارش بکنید...راستی میخواستم برای پست تولدوبقیه پست ها نظر بذارم ولی نتونستم آخه رمز میخواست من که رمز نداشتم پس این پست رو انتخاب کردم عزیزم محیا جون تولدت مبارک باشه عکسی که تو پست ثابت گذاشته مامانی واقعا نشون میده که خانم شدی
مادر گل دخترون
پاسخ
مرسی عزیزدلم.رمزو برات میذارم