محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

❤محیا و تبسم آرام جانم❤

تنهایی منو محیا

1392/9/19 20:03
364 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بازم منو دخترم تنهاییم آخه بابایی شیفته.دخترم الان مشغول اب بازی هستی همه ی اسباب بازیاتو میشوری.اولش ک کفش سفیدتو ک واست کوچیک شده شستی.ازت گرفتم گفتم اینوچرامیشوری حالا هعرچی میخوای بشوری ازم میپرسی.

بابایی امروز مریض شده از سرکار زنگ زد گفت معده درد شدید شده.الهی بمبرم براش.ازدیشبم چیزی نخورده.بغلگریه

این روزا هرچی ک میخوای با قلدری و داد وبیداد ازمون میخوای.همین الانم بهم گفتی مامان آب بیار میخوام آب بازی کنم.(دادمیزنیا)گفتم :چنددفعه بگم بادستورچیزی از مامان بابا نخواه.سریع با شیرین زبونی گفتی مامان برام آب میاری بازی کنم.بگو میارم بگو میارم.ومن چیزی برای گفتن نداشتم خانم

چقدراین شبایی ک بابایی خونه نیست بده.خونه ک هست عین برق وبادمیگذره.وقتی ک نیست نمیره ک نمیره ک نمیره.حوصلمون حسابی سرمیره.دلم واست خیلی میسوزه.من ک معتاد این اینترنت ...شدم توهم ک جز من کسی رو نداری عزیزم.همش میگی مامان دیگه کامپتر بازی نکن مامان ببینم کامپتروخاموش کردی.واگه خاموش باشه حسابی خوشحال میشی.بازم فدات شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ایمان جون
20 آذر 92 12:29
ایشالا خدا سایه ی هیچ پدری رو از سر خونواده ش کم نکنه,کاملا احساستو درک میکنم , ما هم هر سال اردیبهشت یه هفته ای تنهاییم اصلا انگار نمیگذره , فکر میکنی زمان متوقف شده خیـــــــــــــــــــــــــــــلی بده
مادر گل دخترون
پاسخ
بعله واقعاخیلی بده